torsdag den 25. januar 2018

Indlæg c

Formålet med dette indlæg er at blive klogere på, hvordan det er at studere asynkront i et online forløb.
Jeg har desværre ikke mulighed for at sidde på selve dagen og deltage, men jeg synes stadig er der er nogle frustrationer der melder sig, selv jeg ikke er underlagt nogle tidsfrister og på forhånd aftalte dialoger med peer.
Jeg er på dybt vand, og jeg har ikke redskaberne eller den tekniske snilde til at løse dem.
Jeg er så meget NOVICE og er i gang med learning by doing, og får større og større forståelse for mine elevernes frustrationer over opgaver jeg sætter dem til, som de ikke føler de kan løse på stående fod, uden ekstra, uddybende feedback - gerne ved eksplicitte eksempler.
Men jeg tror dog at jeg er kommet i mål med at tilføje min peers oplysninger, så hun kan komme ind på min blog, og samtidig har jeg fået skrevet tre indlæg - det har der bestemt været læring i:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1. eksamensvejledning Titel: Digitale teknologier som motivationsfaktor til fordybelse på Pædagogisk Assistentuddannelse Problemstilli...